Geyik Dağı

Yakup Çetin
Geyik dağları silsilesinin zirvesi Giği dağı yolculuğu.

Sabah erken saatlerde Konya Hadim Gezlevi köyünden araçlarla hareket ettik erken saatlerde eğri göle geldik eğri gölden giği dağına hareket in dağlık arazi yolundan araçla kurtlu göle kadar geldik.erken vakti kahvaltımızı yapıp yola koyulduk.Gidiş güzergahımız  kurtlu gölden dağın zirvesini hedef alıp eğri göl ile dağın arasındaki küçük vadilerin olduğu ip gibi ince keçi yollarında devam ettik. tam zirvenin ortasındaki beşik gibi dağın ortasına zirvenin alt kısmındaki birinci zirveye dama çıkıp biraz dinlendik.sağında ve solunda sarp dik yollar ve küçük kaya parçalarının olduğu kısımlardan çıkma planımız vardı.sonra yol güzergahımızı sağa doğru çevirdik.sırttan kısa bir yürüyüşle çıkma hedefimiz olan yoncalı ve dağ naneli taşların arasından ikinci zirveye çıktık.artık dağın zirvesine yatay yürüyüşle çıktık tepe noktasında bir mola verip yemeğimizi yedikten sonra iniş yolumuza devam ettik.bu arada her adımda neredeyse bir kare çekip gördüklerimizi kayıt altına aldık.Bu arada eğri gölden tepeye normal bir yürüyüşle  üç saat gibi bir zamanda ulaşılabilir.bizler biraz seyir ve fotoğrafla bu zamanı dört beş saat gibi zamana çıkarabiliyoruz.iniş yolumuz zevkli neşeli ve çok tehlikeli idi doğa risk demek fakat hata asla affetmez.inişimiz biraz daha kısa geçti aracın yanına gelip eğri göle indik ve çay molasından sonra tekrar gezleviye geldik. gördüklerimiz hatıra olarak sizlerle paylaşmaktan mutlu olduk.Hasan sayın